štvrtok 5. januára 2017

Súčasné umenie

Na obed si ku mne prisadlo Nedorozumenie. Objednali sme si hubovú polievku. Tá polievka ma veru riadne zmohla, a tak som si šla spolu so Smútkom na chvíľočku zdriemnuť. Prebudila nás až Zodpovednosť, ktorá nad nami stála s budíkom v ruke a čosi zašomrala o skúške zo súčasného umenia. S kávou v ruke a kruhmi pod očami som si zapla notebook. Múdrosť si ako na truc vzala deň voľna. Sústredenie dnes ani nevstalo z postele. V izbe som teda zostala len s Únavou a Kreativitou. Prišli sa pozrieť, čo robím. Spolu sme prechádzali množstvo povrchných, škandalóznych alebo perverzných diel. Kreativita to nevydržala a začala si kresliť  ilustrácie pre nové básne. Ja som dopila bielu kávu s cukrom a šla si zaliať zelený čaj. Skúška je už o dva týždne a Sústredenie musí práve teraz ochorieť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára